فروش ویژه

جهت اطلاع از شرایط فروش محصولات با ما تماس بگیرید

شهربازی VR با جدیدترین دستگاه های واقعیت مجازی

فروش دستگاه واقعیت مجازی

دستگاه واقعیت مجازی VR چیست؟

تکنولوژی واقعیت مجازی یا reality virtual که به اختصار آن را VR/ وی آر می‌نامند، یک تکنولوژی بسیار محبوب و پر کاربرد است. از تکنولوژی واقعیت مجازی استفاده‌های بسیار زیادی می‌شود. یک استفاده‌ی رایج آن در صنعت تفریح و سرگرمی برای شبیه سازی است. شبیه سازها امروزه طرفدارهای بسیاری دارند. بعضی از شبیه سازها با هدف آموزشی طراحی می‌شوند و بعضی با هدف تفریح و سرگرمی. تکنولوژی وی آر به شما این امکان را می‌دهد که با شبیه سازی حرکت و تصویر، حضور در مکانی که نیستید را تجربه کنید. برای مثال یک شبیه ساز ترن هوایی، بدون آن که ریلی در کار باشد، برای شما تجربه‌ی یک ترن هوایی واقعی را رقم می‌زند.

گروه صنعتی توفان یکی از شرکت های تولید کننده‌ی تجهیزات شهربازی است که از تکنولوژی واقعیت مجازی در ساخت وسایل شهربازی استفاده کرده است. دستگاه های واقعیت مجازی VR امروزه جزو محبوب‌ترین وسایل و تجهیزات شهربازی هستند.

آشنایی با دستگاه‌های VR توفان

گروه صنعتی توفان، با نگاهی که به شهربازی‌های مطرح کشورهای پیشرفته دارد، توانسته است نسل جدید تجهیزات شهربازی را وارد ایران کند. دستگاه‌های VR در شهربازی‌های سراسر دنیا، جزو محبوب‌ترین دستگاه‌های شهربازی هستند؛ در حالی‌که دستگاه‌های مکانیکی شهربازی، قدیمی و قدیمی‌تر شده و روز به روز از محبوبیت‌شان برای گردشگران کم می‌شود.

گروه صنعتی توفان، دستگاه‌های VR را هم برای تجهیز باشگاه‌ها تولید می‌کند و هم برای تجهیز ورزشگاه‌ها.

دستگاه‌های VR توفان برای شهربازی‌ها عبارتند از:

شبیه ساز ترن هوایی توفان

کابین شبیه ساز ترن هوایی توفان برای دو نفر ظرفیت دارد. کاربران درون کابین می‌نشینند، کمربندهای خود را می‌بندند، عینک وی آر را مقابل چشمان خود می‌گذارند و بازی شروع می‌شود! ترن هوایی مطابق با تصاویری که کاربر می‌بیند، حرکت می‌کند. قابلیت حرکتیِ آن، چرخش ۳۶۰ درجه در دو محور افقی و عمودی است! هیجانی که شبیه ساز ترن هوایی ایجاد می‌کند از ترن هوایی واقعی هم بیشتر است!

شهربازی vr

دستگاه شبیه ساز ورزش ژیروفان

دستگاه ژیروفان یکی از جذاب‌ترین دستگاه‌های وی آر است که حتی نمونه‌های خارجی آن هم در سراسر دنیا محبوبیت بسیاری دارند. ژیروفان یک دستگاه شبیه ساز حرکت است. کاربر از ناحیه‌ی آرنج و پنجه‌ی پا به حالت نیم‌خوابیده روی دستگاه قرار می‌گیرد، عینک وی‌آر را روی چشمان خود می‌گذارد و تلاش می‌کند که مطابق با تصاویری که می‌بیند، حرکت کند. برای مثال، یکی از این بازی‌ها سقوط آزاد است و کاربر باید خود را از اصابت با موانع نجات دهد!

دستگاه vr

شبیه ساز رانندگی مینی فان

کابین دستگاه مینی فان، یک نیم‌کُره است؛ کاربر درون آن می‌نشیند و عینک واقعیت مجازی را روی چشمان خود می‌گذارد. فیلم‌های موجود در حافظه‌ی دستگاه مینی فان، بیشتر شبیه سازی رانندگی، پرواز و… هستند. نیم‌کره‌ی مینی‌فان قابلیت حرکتی منعطفی دارد و به راحتی می‌توانید با حرکت به همه‌ی جهات تجربه‌ی بی‌نظیر و مهیجی از یک رانندگی بی‌خطر به دست بیاورید!

دستگاه واقعیت مجازی

قیمت دستگاه واقعیت مجازی VR

از آن جایی که دستگاه‌های VR متنوع هستند، قیمت دستگاه های VR هم وابسته به دستگاه متغیر است. برای مثال بعضی دستگاه‌های واقعیت مجازی مانند شبیه ساز ترن هوایی، تجهیزات مفصل‌تری نسبت به مینی فان دارند. به همین خاطر تعرفه‌ی تجهیزات متفاوت است. با توجه به نوسانات بازار، نمی‌توان قیمت مشخصی را ثبت کرد. همچنین شرایط فروش تجهیزات شهربازی به عوامل متعددی بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دستگاه VR می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی گروه صنعتی توفان با ما در تماس باشید. مشاوران گروه صنعتی توفان، آماده‌ی ارائه‌ی خدمات هستند.

 خرید دستگاه VR، خرید دستگاه واقعیت مجازی

برای خرید دستگاه VR ابتدا باید مشاوره دریافت کنید که چه وسیله‌ای برای مجموعه‌ی شما مناسب است. خرید دستگاه VR وابسته به احتیاجات شماست. برای مثال شما اگر مایل به خرید دستگاه شبیه ساز پیاده روی تردفان باشید و نیازی به خرید تردمیل نداشته باشید، خرید دستگاه VR برای شما، بدون تردمیل، متفاوت خواهد بود. برای خرید دستگاه VR مناسب مجموعه‌تان می‌توانید با مشاوران خرید دستگاه VR توفان در ارتباط باشید.

خرید دستگاه واقعیت مجازی می‌تواند به مجموعه‌ی تفریحی و ورزشی شما جذابیت ویژه‌ای ببخشد. بسیاری از گردشگران و ورزشکاران جذب مجموعه‌هایی می‌شوند که در آن دستگاه‌های واقعیت مجازی وجود داشته باشد. امروزه خرید دستگاه واقعیت مجازی در دستور کار بسیاری از مجموعه‌های تفریحی و ورزشی قرار گرفته است. زیرا خرید دستگاه واقعیت مجازی، ظاهری متفاوت و مدرن به مجموعه‌ی شما می‌بخشد.

فروش دستگاه واقعیت مجازی

امروزه شرکت‌های متعددی عرضه کننده‌ی دستگاه‌های واقعیت مجازی هستند. اما اگر به دنبال شرکتی برای خرید و فروش دستگاه واقعیت مجازی برای شهربازی هستید، گروه صنعتی توفان، محصولات متنوع و متفاوتی دارد.

گروه صنعتی توفان برای فروش دستگاه واقعیت مجازی به مجموعه‌های تفریحی، ورزشی، شهربازی‌ها و… تسهیلات ویژه‌ای را در نظر گرفته است. شرایط فروش دستگاه واقعیت مجازی برای هر مجموعه، متناسب با نیازها و شرایط آن مجموعه تنظیم می‌شود و از این نظر، گروه صنعتی توفان، حمایت کننده‌ی مشتریان است. برای دریافت مشاوره‌ی خرید و فروش دستگاه واقعیت مجازی شهربازی، می‌توانید با گروه صنعتی توفان و کارشناسان بازرگانی مجموعه در ارتباط باشید.

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *