فروش ویژه

جهت اطلاع از شرایط فروش محصولات با ما تماس بگیرید

خرید وسایل شهربازی مشهد و بررسی فرصت های سرمایه گذاری

وسایل شهربازی توفان در شهربازی مشهد

فروش دستگاه های شهربازی مشهد یک فرصت استثنایی برای افراد سرمایه گذار است. استان خراسان رضوی یکی از شهرهایی است که بیشترین و محبوب‌ترین شهربازی‌ها را در خود جا داده است. با توجه به جمعیت بالای شهر خراسان و توریستی بودن آن، شهربازی‌های زیادی میزبان گردشگران هستند تا اوقات هیجان‌انگیزی را برای گردشگران رقم بزنند. هر کس که به قصد تفریح و زیارت به استان خراسان رضوی رفته باشد، احتمالاً نام شهربازی های مشهد را شنیده است. خرید وسایل شهربازی برای صاحبان شهربازی ها دغدغه بزرگی است. در میان شهربازی های مشهد، شهربازی ملت، شهربازی الماس شرق، شهربازی سرزمین عجایب، شهربازی قهرمانان، شهربازی هپی لند و… بیشتر شناخته شده هستند و جزو هیجان انگیزترین شهربازی‌های ایران محسوب می‌شوند. در این مقاله برخی از محبوب ترین شهربازی های مشهد و فروش وسایل شهربازی مشهد را ، معرفی می‌کنیم. همچنین این سه شهربازی که معرفی خواهیم کرد، جزو شهربازی‌های تازه‌احداث مشهد هستند و شما می‌توانید با تجهیزاتِ به روزِ آن‌ها آشنا شوید.

خرید وسایل شهربازی مشهد؛ مجموعه تفریحی گردشگری چالیدره H2)

قیمت وسایل شهربازی مشهد، شهربازی مجموعه چالیدره مشهدH3

شهربازی مجموعه‌ی چالیدره مشهد هم مجهز به وسایل شهربازی روباز است و هم مجهز به وسایل شهربازی سرپوشیده. از محبوب‌ترین وسایل شهربازی روباز که در مجموعه چالیدره وجود دارند، می‌توان فونیکولار یا ترن کوهستان را مثال زد. یک قطار کابلی که با ریتم آرام سرنشینان را به سمت بالا می‌برد. برخلاف ترن هوایی، ترن کوهستان سرعت بالا و پیچ و خم ندارد. تله کابین، تله سیژ، بانجی جامپینگ، زیپ لاین، سافاری، کارتینگ، ماساژماهی، زورب بال و… برخی از تجهیزات شهربازی چالیدره هستند.

وسایل شهربازی توفان در مشهد، پدیده شاندیز مشهد

مرکز خرید پدیده شاندیز مشهد یکی از پربازدیدترین مراکز تجاری تفریحی استان خراسان رضوی است. پدیده شاندیز یکی از بزرگ‌ترین مراکز تجاری‌ای است که در سراسر ایران می‌توان دید. تنوع و گستردگی امکانات پدیده شاندیز آن را بدل به یک جاذبه‌ی تفریحی گردشگری کرده است. در این مرکز هم می‌توان تمام احتیاجات را پیش چشم دید و هم می‌توان تفریح کرد.

فروش دستگاه های شهربازی در شهربازی قهرمانان مشهد

شهربازی قهرمانان مشهد یکی از بزرگ‌ترین شهربازی های مشهد است که هم فضای روباز دارد و هم فضای سرپوشیده. وجودِ توأمانِ شهربازی‌های روباز و سرپوشیده در یک مجموعه، فضایی پرطرف‌دار برای همه‌ی سنین و سلیقه‌ها را ایجاد می‌کند. اما شهربازی سرپوشیده قهرمانان به دلیل فرم خاص‌اش آن را از دیگر شهربازی های مشهد متمایز کرده است. برای شما هم جالب است که بدانید چرا؟

پارک VR شهربازی قهرمانان مشهد

شهربازی سرپوشیده‌ی قهرمانان مشهد یک پارک VR یا واقعیت مجازی است که اکثر تجهیزات شهربازی واقعیت مجازی روز را می‌توانید در آن ببینید. برای تمام کسانی که به تکنولوژی و هیجانات روز دنیا علاقه‌مند هستند، تجربه‌ی پارک VR شهربازی قهرمانان می‌تواند بسیار به یاد ماندنی باشد.

جهانِ دیجیتالِ پارک VR به شما این امکان را می‌دهد که در فضا حرکت کنید، بدون آن‌که مرز واقعیت و مجاز را حس کنید! در این شهربازی شما تنها یک تماشاگر نیستید، بلکه در بازی‌های تعاملی شرکت می‌کنید و فعالیت فیزیکی هم دارید.

در میان تجهیزات شهربازی واقعیت مجازی این پارک، وسایل شهربازی توفان هم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

پارک ورزشی-تفریحی فرابازی شهربازی قهرمانان مشهد

پارک ورزشی-تفریحی فرابازی هم یکی دیگر از شهربازی‌های سرپوشیده‌ی قهرمانان مشهد است. این پارک با الهام از جهان‌های موازی و پدیده‌ی متاورس طراحی شده و پالت رنگی آن بر اساس شفق قطبی است. رنگ‌ها و نورهای خیره‌کننده‌ی این فضا، لذت بازی را در آن دوچندان می‌کند. بازی‌های پارک فرابازی هم برای اکیپ‌های دوستانه مناسب‌اند و هم برای جمع‌های خانوادگی. بازی‌هایی مانند بولینگ، تیراندازی، بیلیارد، صخره‌نوردی، دارت، ماشین‌های کوبنده و… تنها بخشی از سرگرمی‌های این مجموعه هستند.

شما کدام یک از شهربازی های مشهد را ترجیح می‌دهید؟

به دلیل توریستی بودن شهر مشهد، صنعت تفریح و سرگرمی در این شهر رونق بسیاری دارد؛ بنابراین شهربازی های مشهد در رده‌ی هیجان‌انگیزترین شهربازی های ایران قرار می‌گیرند. شما مدرن‌ترین شهربازی‌های ایران را می‌توانید در مشهد ببینید. مسئله‌ای که مهم است این است که سرمایه‌گذاران این شهربازی‌ها متوجه تغییر ذائقه‌ی مردم هستند و وسایل و تجهیزات خود را به روز کرده‌اند. همان‌طور که مرور کردیم، دیجیتال شدن شهربازی های سرپوشیده و وارد کردن تجهیزات شهربازی واقعیت مجازی، یک تحول بنیادین در صنعت تفریح و سرگرمی ایجاد کرده است. این تجهیزات علاوه بر این که مطابق با تکنولوژی‌های روز دنیا هستند و برای مردم جالب و تازه هستند، ایمنی بیشتری دارند و جلوی بسیاری از حوادث ناگوار شهربازی‌ها را هم می‌گیرند.

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: